۹ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال با حضور مردم و مسئولین شهرستانی افتتاح شد که اصلاح برق بازار سنتی شهر بیجار، اصلاح شبکه برق فشار ضعیف روستاهای خورخوره، قره پالچوق، روستای آغبلاغ حسین خان، هشتاد جفت، تازه آباد و قجور، احداث شبکه روشنایی معابر بلوار تعاون حسن آبادیاسوکند  و اصلاح شبکه روشنایی معابر بلوار فجر  است.

همچنین امروز ۱۹ پروژه‌های گازرسانی در شهرستان بیجار که با بیش از ۷۶ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید که شامل بهره مندی ۵۸۹ خانوار در قالب یک مجتمع گازرسانی روستایی گاوبازه به روستاهای چشمه روباه، گل تپه طغامین، قورت دره، حاجی آباد، دوسر،قزانقره ، کچه گنبد پیرتاج ،گوگقاش ،کاکا عباس و گازرسانی به ۱۵ واحد صنعتی بیجار از جمله مرغداری،کارخانه آسفالت گروس، کارخانه آسفالت شهرداری است.

از دیگر برنامه های مهم امروز به مناسبت دهه فجر می توان به نام گذاری بلواری در ورودی شهر بیجار حد فاصله میدان امام علی (ع) تا میدان سپاه پاسداران را به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و در ادامه محفل شعری با محوریت شهید سلیمانی در مجتمع فرهنگی امیرنظام گروسی شهر بیجار برگزار شد.

شاعرانی به نام از شهرهای قروه و بیجار، در مدح سپهبد شهید سلیمانی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی سرودهای خود را قرائت کردند و در پایان این آیین، لوح های تقدیر به شاعران، احسان فریدونی، خانم تختی طاهره، محمد رحیمی رضوان، ابولقاسم معمار از بیجار و  منصور ملاولی، منصور دولتی و ابولقاسم آقامیری از قروه اهدا شد.

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۳۸ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و اشتغالزایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی با اعتباری بالغ بر ۲۷۹ میلیارد ریال در شهرستان بیجار به بهربرداری می‌رسد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.