ذبیح اله احمدی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: افزایش ظرفیت پست‌های توزیع برق، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، توسعه روشنایی معابر و پایداری شبکه‌ها و تاسیسات توزیع برق از اهداف اجرای این طرح‌ها است.

وی بیان کرد: طرح نصب چهار ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت یک هزار و ۵۷۵ کیلوولت آمپر به مبلغ پنج میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال، طرح افزایش قدرت پست هوایی روستاهای محله باغ جدید و ملیجان از ۲۰۰ به ۲۵۰ کیلوولت آمپر با اعتبار ۹۴۷ میلیون ریال و چهار طرح احداث و توسعه شبکه فشار متوسط هوایی و پنج ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۸۱۳ کیلوولت آمپر با هزینه ۱۱ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال از جمله طرح‌های افتتاحی گرمسار است.

مدیرتوزیع برق شهرستان گرمسار ادامه داد: طرح بهینه سازی سه هزار و ۲۸۹ متر شبکه فشار ضعیف روستای لجران و شهرک معینیان به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال، طرح بهسازی ۹۳۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی منطقه بنه کوه با اعتبار یک میلیارد و شش میلیون ریال و طرح نصب ۴۰ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر در خیابان های تختی تهمتن، سلمان فارسی و کوی مطلق با هزینه ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب ۸۴ کیلومتر شبکه در گرمسار وجود داشته و بعد از انقلاب یک هزار و ۳۷۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در این شهرستان برقرار شد.

مدیرتوزیع برق شهرستان گرمسار یادآور شد: قبل از سال ۵۷،  ۳۸ دستگاه پست برق در گرمسار موجود بود و پس از انقلاب یک هزار و ۵۸۹  ایستگاه توزیع برق نصب شد و در زمینه نصب انشعاب برق چاه آب کشاورزی ، ۲۶ اشتراک برقرار بوده و در این بخش بعد از انقلاب ۲۶۱ انشعاب برق برای چاه های آب کشاورزی در این شهرستان نصب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.