بهمن مرادنیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرارسیدن ۴۱ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: از تعداد کل پروژه‌هایی که در این ایام افتتاح می‌شود ۱۹۹ پروژه عمرانی و یک هزار و ۲۳ پروژه خصوصی افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی یک هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال بوده و برای پروژه‌های خصوصی هم سه هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال است.

استاندار کردستان افزود: ۸۳ پروژه‌ قابل افتتاح در دهه فجر مربوط به شهرستان بانه، ۱۱۰ پروژه شهرستان بیجار، ۲۳ پروژه دهگلان، ۴۱۷ پروژه دیواندره، ۸۶ پروژه سروآباد،  ۸۴ پروژه سقز، ۱۸۱ پروژه سنندج، ۳۷ پروژه شهرستان قروه ، ۱۰۸ پروژه در کامیاران و ۷۹ پروژه  هم شهرستان مریوان است.

مرادنیا با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این تعداد پروژه برای ۲ هزار و ۸۱۰ نفر شغل ایجاد می‌شود، یادآور شد: بیشترین میزان اشتغالزایی این پروژه‌ها در سنندج با ۸۴۹ نفر و دیواندره با ۵۵۵ نفر و کمترین هم مربوط به کامیاران با ۱۵۰ نفر است.

از ۱۲ بهمن همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.