به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ایام دهه فجر هر روز 15 برنامه توسط سپاه برگزار می شود که مهمترین آنها دیدار با خانواده معظم شهدا، ارایه ویزیت رایگان برای مناطق محروم، غبارروبی مزار مطهر شهدا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه‌ها در این ایام خواهد بود.
وی اضافه کرد: انتشار پیام انقلاب و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با استفاده از فضای رسانه ای فرصتی بی بدیل است تا جوانان ما با روح و ماهیت انقلاب اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال با شعار 'افتخار به گذشته و امید به آینده ' اجرا خواهد شد، گفت: این ایام فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب بازخوانی و به اطلاع مردم به خصوص جوانان رسانده شود.
وی با اشاره به دسیسه های دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار داشت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم است تا با این کار، دستاوردهای نظام را کم ارزش جلوه دهند ولی حضور در صحنه مردم ایران این دسیسه ها را خنثی خواهد کرد.
فرمانده سپاه بوکان افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال باید باشکوهتر از سال های قبل برگزار شود زیرا این امر مهم باعث یاس دشمنان انقلاب خواهد شد.
به گزارش ایرنا، برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز جمعه 12 بهمن ماه در این شهرستان آغاز می شود.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن 1357 به پیروزی رسید و در طول چهل سال گذشته هممواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.