به گزارش ایرنا، مصطفی آجرلو عصر یکشنبه در نشستی با موضوع تشریح برنامه های 19 بهمن ماه سالروز تشرف امام راحل به حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن همانند سالهای گذشته با شکوه خاصی در شهرری برگزار می شود و سخنران این مراسم در شب 22 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن حرم عبدالعظیم (ع) سخنرانی خواهند کرد.
وی در ادامه به برگزاری مراسم ویژه 19 بهمن ماه هم اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) هفت روز پس از حضور در تهران در روز 19 بهمن 57 در شرایطی سخت به حرم عبدالعظیم (ع) مشرف شدند که این موضوع نشانگر اهمیت خاص و ویژه این مکان مقدس است.
آجرلو با بیان اینکه 19 بهمن باید محور برنامه های دهه فجر شهرری قرار گیرد، بیان کرد: با توجه به اهمیت این روز از سوی فرمانداری ری، میز خدمت در حرم مطهر دایر می شود تا مردم مشکلات خود را با مسئولان ادارات این شهرستان در میان گذارند.
وی گفت که تجدید میثاق و ادای احترام فرماندار و مسئولان شهرستان ری در روز 19 بهمن از دیگر برنامه های این ایام به شمار می رود.
مدیرکل ارتباطات آستان عبدالعظیم (ع) عنوان کرد: خدام حرم عبدالعظیم (ع) نیز در مسیر راهپیمایان روز 22 بهمن حضور می یابند تا مراسم باشکوه و ابهت بیشتری برگزار شود.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.