به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوطف طباطبایی نژاد روز شنبه با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرای مرضیه (س) و تبریک ایام دهه فجر، اضافه کرد: مردم توجه دارند که از نظر عقلی، شرعی و انقلابی لازم است در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام بزنند.
وی افزود: گمان می کنم به اینکه سفارش شود تا مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور خوب داشته باشند، نیازی نیست زیرا مردم بصیرت خوبی پیدا کرده اند و می دانند که هر چه دشمن بر انقلاب و علیه کشور ما فشار بیشتری آورد، ایستادگی می کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه ایام دهه مبارک فجر به تعبیر امام امت (ره) ایام الله است، گفت: حتماً مردم می دانند در زمانی هستیم که هیچگاه دشمنان اسلام این چنین فشاری علیه اسلام و انقلاب وارد نکرده اند.
وی خاطرنشان کرد: مردم توجه دارند که از نظر عقلی، شرعی و انقلابی لازم است در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام بزنند و به آنان بفهمانند که ما همچنان از انقلابمان حمایت می کنیم و راهی که امام راحل و شهدا برای ما معین و ترسیم کرده اند را ادامه خواهیم داد.
راهپیمایی 22 بهمن صبح روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور از هشت مسیر اصلی در شهر اصفهان برگزار می شود.
2093 ** دریافت کننده و انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.