ابوالفضل خدامرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون و محرومیت زدایی درمانی با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بیجار این تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی به بخش چنگ الماس اعزام شده است.

وی افزود: این تیم متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، دستیار دندانپزشک، تکنسین دارویی، جراح متخصص چشم پزشک، متخصص زنان، زایمان، ماما و جراح عمومی است که با حضور در روستاهای بخش چنگ الماس به ساکنان این روستاها خدمات رایگان درمانی و پزشکی ارائه می‌دهند.

خدامرادی با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی اضافه کرد: از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است که اجرای این برنامه‌ها تدبیر هوشمندانه‌ای است و موجب افزایش امید در جامعه بویژه مردم محروم منطقه می‌شود.

او یادآور شد: در این برنامه که به مدت چهار روز برگزار خواهد شد بیش از ۱۸ نفر کادر درمانی و پزشکی متخصص حضور دارند و به صورت رایگان اقدام به ویزیت و درمان بیماران روستاهای محروم این بخش می‌کنند.

این گروه جهادی ضمن خدمت در حوزه بهداشت و درمان مردم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار در راستای تامین جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند و تامین سایر نیازهای مردم ۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.