به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجعفر علیزاده روز جمعه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه از روند احداث بیمارستان سقز اظهار داشت: بیمارستان سقز در زمینی به مساحت 31 هزار مترمربع با زیربنای 15 هزار و 830 مترمربع در حال ساخت است.
وی افزود: این بیمارستان شامل بخش های اتاق های عمل و زایمان، بستری جراحی مردان و زنان، بستری داخلی مردان و زنان، بستری زایمان، بستری کودکان، بستری تحت نظر و فوریت های اورژانس و دیالیز است.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی به همراه محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان کردستان از این طرح درمانی بازدید کردند.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه به منظور افتتاح چند طرح بیمارستانی و درمانی با استقبال استاندار کردستان، نماینده مردم بانه و سقز در مجلس و مسئولان حوزه بهداشت و درمان کردستان وارد شهرستان مرزی بانه شد.
در این سفر بیمارستان 64 تختخوابی رازی بانه که در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع با 9 هزار و 400 متر مربع زیربنا در کنار بیمارستان قدیمی این شهر احداث شده، به بهره برداری رسید.
هم اکنون این بیمارستان با 86 تخت فعال و 30 تخت ستاره دار دارای بخش های کودکان، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اتاق عمل، ICU و NICU، آزمایشگاه و رادیولوژی است.
وزیر بهداشت در این سفر علاوه بر بهره برداری از این بیمارستان از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌ های طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان نیز قرار می گیرد.
بازدید از کلینیک ویژه تخصصی در شهرستان سقز و دیدار با خانواده شهیدان قادرخانزاده از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان کردستان است.
این پنجمین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت تدبیر و امید به استان کردستان است.
استان کردستان یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد و بر اساس آخرین تقسیمات کشوری دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.
3020/3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.