حامد جولایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل استخر، سالن چند منظوره سقف بلند، سالن سقف کوتاه، زمین چمن مصنوعی و طبیعی و زمین‌های روباز ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه امسال هفت طرح ورزشی در استان به بهره‌برداری رسیده است، اضافه کرد: تا پایان سال جاری ۹ پروژه ورزشی دیگر نیز در نقاط مختلف این استان تکمیل و افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه در ۲ سال گذشته فرآیند احداث زمین چمن مصنوعی در استان سرعت خوبی داشته است، افزود: بیش از ۱۳ زمین چمن مصنوعی در روستاها و شهرهای مختلف به بهره برداری رسیده یا در حال احداث و تکمیل شدن است.

جولایی یادآور شد: سه زمین چمن مصنوعی در سنندج و یک زمین در سقز تاکنون به بهره برداری رسیده و چهار زمین دیگر نیز در شهرستان‌های بانه، سروآباد و مریوان در حال احداث است ضمن اینکه پنج طرح زمین چمن مصنوعی برای روستاهای بلبر، نسل، سلین، قلعه جی و درکی تعریف شده که در صورت تامین اعتبار عملیات احداث آنها نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به افتتاح سالن ۶ هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان سنندج در سال جاری اشاره کرد و گفت: این پروژه ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی و آسیایی است.

جولایی به بهره‌برداری ۱۲۰ خانه ورزش روستایی با مساحت ۴۰ تا ۵۰ متری در استان اشاره کرد و افزود: تا پایان سال ۹۹، تعداد ۱۰۰ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

در حال حاضر حدود ۳۰۰ هیات ورزشی در بخش زنان و مردان در شهرستان‌های کردستان و بیش از ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته‌های مختلف ورزشی در این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.