مجتبی جانعلی شامگاه جمعه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه ورزش همگانی، افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، یکم تا چهارم شهریور امسال بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی در بوستان شقایق شهر سمنان برپا شد.

وی بیان کرد: ۷۰ غرفه در حوزه ورزش و جوانان با مشارکت اداره‌های همکار در چهار بخش ورزش‌های همگانی مخصوص خانواده‌ها، ورزش‌های قهرمانی، ورزش‌های مهیج و فرهنگی و جوانان در این نمایشگاه دایر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه‌ داد: ۴۶ هیات ورزشی، ۱۵ دستگاه‌ مرتبط و ۱۰ سازمان مردم نهاد در برگزاری این همایش فرهنگی- ورزشی شرکت و همکاری داشته‌اند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و افزایش شور و نشاط اجتماعی در سمنان برشمرد و افزود: خانواده‌ها با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با رشته‌های مختلف ورزشی آشنا شده و برای تشویق فرزندان به ورزش ترغیب می‌شوند.

جانعلی، به اجرای ۸۰ رشته ورزشی و بخش ورزش‌های مهیج نمایشگاه اشاره و خاطر نشان‌ کرد: بخش موتورسواری با موتورهای سنگین و تریل و برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان از قسمت های مهیج این نمایشگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی به مناسبت هفته دولت عصر شنبه، دوم شهریور ۹۸ با حضور استاندار سمنان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

بیش از ۲۷ درصد جمعیت ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان را جوانان تشکیل می‌دهند و این استان بالغ بر ۴۱ ورزشکار سازمان یافته دارد.

استان سمنان ۸۳۴ طرح با اعتبار ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آماده افتتاح، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی در هفته دولت ۹۸ دارد.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.