سردار سیدصادق حسینی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در سالن آزادی سنندج اظهار داشت: ۱۰ سال پیش در چنین روزی سیل خروشان جمعیت در شهرهای مختلف ایران برای دفاع از کشور و نظام خودجوش به صحنه آمدند و به آمریکا و فتنه گران جواب قاطع «نه» دادند.

وی اضافه کرد: مردم به عشق نظام و رهبری در صحنه حضور پیدا کردند و با اتحاد و یکپارگی از انقلاب دفاع و هشت ماه فتنه گری دشمنان را در نطفه خفه کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: تشخیص به موقع ملت باعث شد انقلاب رنگین طراحی شده دشمنان ناکام بماند و انقلابی دیگر در کشور روی داد همچنانکه امروز نیز حضور شما مردم در مراسم نشانه‌ای از اهمیت موضوع،  عشق و ارادت به نظام،  انقلاب و رهبری است.  

سردار حسینی با بیان اینکه مردم با پیروی از رهبری و توجه به تعالیم اسلامی، همیشه در صحنه بوده و حرف اول و آخر را می‌زنند، یادآور شد: شما مردم عطمت کشور و نطام اسلامی هستید و در حوادث مختلف قدم علم کرده و مشکلات را تحمل و به دشمن جواب رد داده‌اید.

وی با بیام اینکه ما در جهان آنقدر قدرتمند هستیم که قدرت‌های بزرگ را به زیر بکشیم، تاکید کرد: آمریکا هر جا اراده کرده نقشه هایش را عملی کرده و به اهدافش رسیده اما در برابر ایران بارها شکست خورده و سرافکنده شده است.

سردار حسینی گفت: امروز وظیفه مسوولان رفع مشکلات مردم و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش آنها است چرا که این ملت شایستگی همه نوع خدمات و رفاه را دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.