فرماندار خرم‌دره، از ساماندهی صد درصدی مزارهای شهدا در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه با بنیاد شهید خرم‌دره با تاکید بر این‌که تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و حل مشکلات آنان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان است.

 

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را گام موثری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: هرچه در برگزاری این یادواره‌ها گام برداشته شود باز هم کم است، زیرا جامعه نیاز به ترویج روحیه ایثار و شهادت دارد.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه در همه کشورها برای کسانی که در راه وطن، جان خود را از دست داده‌اند ارزش‌گذاری می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ما در طول دوران پس از انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم کشور کرده است باید در حوزه تکریم و تجلیل از شهدا و پاسداشت نام و یاد آن‌ها در سطح جهان، پیشتاز باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در ساماندهی مزار شهدا شهرستان خرم‌دره رتبه اول استان را دارد، تصریح کرد: صد درصد مزارهای مطهر شهدا در شهرستان خرم‌دره ساماندهی شده است.

 

این مسئول با اشاره به دیدار از خانواده‌های شهدا، تصریح کرد: باید هماهنگی لازم در این زمینه صورت گیرد تا به همه خانواده‌های شهدا سرکشی شود.

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه در برهه فعلی عنوان کرد و افزود: آمریکا از خون و خون‌ریزی هیچ واهمه‌ای ندارد اما اگر امروز توان نزدیک شدن و حمله نظامی به ایران را ندارد به علت ترس از روحیه ایثار و شهادت ملت ایران است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.