به گزارش ایرنا آیت ا... محسن حیدری روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در محل بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان در اهواز افزود:22 بهمن بزرگترین یوم ا... تاریخ ایران است؛ انقلاب اسلامی در ‌40 سال گذشته نعمت های فراوانی را برای ما به دنبال داشته و تحولات خوبی نیز در منطقه صورت گرفته است.
وی افزود: امام خمینی(ره) ضربه ای بر پیکره آمریکا وارد کرد که پس از گذشت 40 سال فرهنگ و تمدن استکبار جهانی در حال فروپاشی است.
وی بیان کرد: آنهایی که پایان تاریخ را با سلطنت رژیم لیبرال دموکرات نوشته بودند اکنون در افکار خود تجدید نظر کرده و با قدرت جدیدی به نام اسلام ناب محمدی(ص) روبه رو هستند.
آیت ا... حیدری گفت: ایران در زمان محمد رضا پهلوی تنها افتخارش ایران بود که به عنوان پنجاه و یکمین ایالت آمریکا پذیرفته شده اما اکنون به برکت انقلاب، ایران اسلامی در مرتبه ای است که آمریکا مقابل آن سپر به دست می گیرد.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد:این دستاوردها جز با صبر ملت قهرمان ایران، رهبری ولایت فقیه، روحیه بسیجی و انقلابی ، مدیریت جهادی و اسلامیت و معنویت به دست نمی آمد.
وی گفت: اگرچه تحریم های اقتصادی فشارهایی را بر ملت ایران وارد کرده اما مردم شریف ایران از روحیه انقلابی و صبوری برخوردار بوده و با اتحاد می توانند از این مشکلات عبور کنند.
وی بیان کرد:اقدامات فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و هنری مطلوبی در خوزستان انجام شده که با فعالیت های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به غیر از وابستگی و عقب ماندگی افتخار دیگری نداشت اما پس از پیروزی انقلاب در زمینه فیزیک ، شیمی ، نانو ، پزشکی و نظامی دستاوردهای بزرگی را به دست آورده ایم.
وی گفت: شتاب علمی جوانان ایرانی 11 برابر شتاب علمی جوانان دنیا شناخته شده و این از برکت های انقلاب اسلامی است.
آیت ا... حیدری ادامه داد: بیداری اسلامی و متزلزل شدن پایه های قدرت های استکباری در جهان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.
وی گفت:اکنون ایران بزرگترین قدرت مسلط بر منطقه است و حرف اول را در سوریه، فلسطین و عراق می زند.
آیین گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان ، هنرمندان ، فرهنگیان و رسانه‌های خوزستان در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.