به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اقدام اخیر امریکا و اعلام تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا کشوری تروریست پرور است، بسیاری از گروهک های تروریستی مانند القاعده و داعش دست پرورده دولتمردان این کشورهستند.
وی با بیان اینکه آمریکا ضعیف شده و در حال شکست است، افزود: ارتش و سپاه به کمک مردم منطقه باعث شکست آمریکا شدند و امروز حاکمان آمریکا و اسرائیل می خواهند، انتقام بگیرند.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: آمریکا از دست سپاه و ولی فقیه عصبانی و ناراحت است چون آنها را عاملان اصلی شکست خود در جهان و منطقه می داند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم بیش از هر زمان دیگری محبوب تر شده است.
وی با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: ارتش مقتدر خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
امام جمعه بروجرد یادآور شد: امروز رژیم اسرائیل ذلیل شده و در محاصره حزب الله هستند و در آستانه نابودی قرار دارند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به وقوع سیل اخیردر کشور گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمات شایانی داشته که امیدواریم این خدمت ادامه داشته باشد.
وی افزود: سیل اخیر مصداق همدلی و فداکاری نسبت به همنوعان است زیرا بسیاری از مردم از همه جای کشور با تمام توان به هم وطنان سیل زده کمک کردند.
خطیب نمازجمعه بروجرد اضافه کرد: سپاه، ارتش، هلال احمر و طلاب جوان در سیل اخیر خدمات ارزشمندی انجام داده و دوستدار انقلاب و اسلام هستند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.