حمیدرضا بابایی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در سالن آزادی سنندج اظهار داشت: کسی که در شرایط کنونی اقتصادی از مسوولیتش سواستفاده و به بیت‌المال دست درازی کند، مانند آن است در جنگ احد شهدای اسلام را غارت کرده باشد.

وی با بیان اینکه باید غده سرطانی اشرافی‌گری در کشور خشکانده شود، اضافه کرد: اگر کسی ریالی از منابع مالی کشور ریخت و پاش کند جنایت کرده است‌ چرا که انقلاب کردیم تا مردم با قدرت و رفاه زندگی کنند.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی محلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور انقلابی گری رمز پیروزی است، یادآور شد: دوران تحریم روبه پایان بوده و شکست خورده است اما همه مسولان موظفند در کنار مردم سختی‌ها را تحمل کنند و برای رفع مشکلات اقتصادی تمام تلاش را بکار گیرند. 

حاجی بابایی اظهار داشت: انقلاب کردیم که اقتصادی اسلامی داشته باشیم و هر آنچه بدست اکرده‌ایم از برکت نظام اسلامی و قرآن و اسلام است و هرگاه دچار مشکل شدیم بخاطر دوری از دین و آموزه‌های دینی است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ کلید افزایش تحریم‌ها بود، تاکید کرد: فتنه‌گران و کشورهای غربی و حامیان آنان، با طرح‌ریزی اغتشاشات در سال ۸۸، مانع توسعه اقتصادی کشور شدند، چرا که شرکت گسترده مردم در انتخابات، آغازگر راهی برای توسعه و قدرت نظام اسلامی بود.

ادامه دارد...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.