سرهنگ احمد هژبری یکشنبه‌شب در جمع تعدادی از خواهران بسیجی مهریز در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت حماسه روز ۹ دی برگزار شد، افزود: ایجاد ناامنی و ادامه فتنه‌ با هدف وارد کردن ضربه‌ به نظام و بهره‌گیری از دشمنان داخلی هدف آمریکا و حامیان آنها در منطقه است.

 مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان یزد ادامه داد: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب‌ به خوبی نشان می‌دهد که دشمنان در مقاطع مختلف برای شکست نظام از فتنه استفاده کرده‌ و می کنند، ولی هوشیاری مردم و نقش ولایت‌فقیه موجب شکست توطئه‌های آنها شده است .

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: در این سال‌ها تمام فتنه‌ها با درایت و رهبری‌ امام گونه مقام معظم رهبری منجر به شکست شد و بدون شک در ادامه راه باید مواظب و مراقب فتنه‌ها باشیم و با بصیرت برای تداوم آرمان نظام تلاش کنیم .

هژیری گفت: اگر نگاهی عمیق با تحلیل به تاریخ اسلام داشته باشیم، فتنه‌انگیزی همواره وجود داشته و دارد، ولی آنها در وضعیت کنونی با قدرت بیشتر اصل نظام را نشانه رفته اند و نمی‌توانند هیچ ضربه‌ای به کشور بزنند.

وی اظهار کرد: دشمنان از عوامل نفوذی خود برای طراحی و اجرای فتنه‌ها استفاده می‌کنند چون مردم و مسوولان با هوشیاری در برابر آنها ایستاده اند و در اهداف پلید خود ناکام خواهند شد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اگر هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم ایران نبود، فتنه‌های متعدد و آشوب اخیر در آبانماه ابعادی گسترده تری از فتنه ۸۸ می‌یافت و خسارت جبران‌ ناپذیری بر مردم و نظام در عرصه داخلی، منطقه ای و جهانی وارد می‌کرد.

هژبری خاطر نشان کرد: توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و توجه به اقتصاد مقاومتی باید مدنظر مدیران استان و شهرستان قرار گیرد و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت انقلابی ادامه باشد.

وی در ادامه به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری اشاره کرد و هوشیاری مردم و داشتن بینش و بصیرت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را مورد تاکید قرار داد.

۲۳۹ نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد در چهار حوزه انتخابیه برای گزینش ثبت نام کرده اند که تاکنون هشت نفر انصراف خود را برای داوطلبی اعلام کردند. 

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

تعداد مناسبت های مختلف در تقویم ایران حدود ۱۲۰ مورد است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد  قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.