مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: بزرگ‌ترین رسالت یاران حضرت امام(ره) ادامه‌ی نهضت و حرکت در این مسیر است.

سردار عزت‌الله جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مردمی بودن را از جمله ویژگی‌های بارز شخصیتی حضرت امام(ره) دانست و افزود: مردمی بودن، حضرت امام(ره) را به یک شخصیت خاص بدل کرد.

وی با بیان این‌که همه‌ی مردم ایران می‌دانستند که امام(ره) هیچ دغدغه‌ای جز اسلام و مردم ندارند، گفت: امام(ره) پای در صحنه گذاشت تا طاغوت را بیرون کرده و مردم ایران به آرامش برسند. آمد تا مردم با دین مانوس شده و دین اسلام دین رسمی و حکومت نیز اسلامی شود.

وی با تاکید بر این‌که "مردمی بودن، قاطعیت، متانت و بزرگواری" اصلی ترین ویژگی امام راحل بود، گفت: ایشان به مردم علاقه‌ی ویژه‌ای داشته و حتی رزمندگان نیز در میان جبهه‌های جنگ رابطه‌ی خاص و ویژه‌ی درونی با حضرت امام (ره) داشتند. 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد: ما سربازان کوچک امام راحل هستیم و تا خون در رگ‌هایمان جاری است، نهضت امام خمینی (ره) را ادامه خواهیم داد.

وی بزرگ‌ترین رسالت یاران حضرت امام(ره) را ادامه‌ی نهضت و حرکت در این مسیر دانست و افزود: وظیفه‌ی ما و نسل‌های بعدی این است که انقلاب را سینه به سینه انتقال دهیم. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.