به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: طی طول 39 سال از عمر انقلاب اسلامی با حوادث زیادی مواجه شده ایم، در خارج از کشور و در داخل همواره فتنه هایی شکل گرفته که برای مردم ما خیلی اهمیت نداشته است.
وی افزود: این مسائل و فتنه ها تنها برای دشمنان اهمیت بسیاری داشته است، در این چند روز اخیر دشمنان نظام و انقلاب با تمامی امکانات رسانه ای به میدان آمدند و از عده ای اقلیت پشتیبانی و حمایت کردند، آنان همیشه از این حوادث بسیار کوچک و فاقد اهمیت دنبال بهره برداری خود هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: این فتنه اخیر راهبرد مشترک آمریکا، اسرائیل و رژیم فاسد آل سعود بود، اما آنان همیشه غافل از مردم هستند، دشمنان ملت ایران را هنوز نشناخته اند، ملتی که با دادن هزاران شهید و تحمل سختی ها بسیار به آسانی انقلاب را به خاطر مسائل جزیی از دست نخواهند داد.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: آنچه که در حوادث اخیر اتفاق افتاد، شباهت زیادی به فتنه سال 88 دارد چرا که همان توطئه هایی که در آن فتنه دیده شد در حوادث اخیر نیز به وضوح آشکار بود.
وی با تقدیر از ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 13 دی ماه در حمایت از نظام و پاسخ قاطع به آشوبگران گفت: رسانه های معاند این سیل خروشان ملت در خیابان ها را در این روز منعکس نکردند اما اعلام می کنند که به خاطر تعدادی ازاذل و اوباش طرفدار ملت ایران هستند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب، تا نام امام، انقلاب و اسلام است هیچگاه دست از دشمنی با ملت ما بر نخواهند داشت، این افراد عقده و کینه ها از نظام دارند و درصدد جبران شکست های پی در پی خود هستند.
حجت الاسلام لطفی افزود: مردم مطالباتی بحق دارند، نباید مردم را تحت فشار قرار دهیم و چالش های ایجاد شده را بر مردم تحمیل کنیم، حتما باید نسبت معیشت مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان گام برداریم چرا که این خواسته ها قابل تحقق است.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: قضایای اخیر درس عبرتی است که مسئولان و مردم ما به هوش باشند تا دشمنان نتوانند از این اتفاقات بوجود آمده علیه نظام و انقلاب ما توطئه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد کشف حجاب توسط رضاخان در سال 1313 گفت: رضاشاه بعد از محکم کردن پایه های حکومت خود در ایران به مبارزه با روحانیت و شعائر اسلامی در ایران پرداخت که با کشف حجاب بانوان اولین قدم را در این زمینه برداشت.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی یادآور شد: رضاشاه با زور نتوانست بانوان ایرانی را بی حجاب کند ولی امروز بسیاری از زنان و دختران در داخل کشور به واسطه تهاجم فرهنگی دشمنان با میل و رغبت خود دچار بدپوششی و بی حجابی شده اند.
وی همچنین با اشاره به 19 دی ماه سالروز عملیات پیروزمندانه ضربت ذوالفقار و آزادسازی میمک خواستار ثبت این عملیات غرورآفرین در تقویم ملی کشور شد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.