به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر چهارشنبه در اجتماع حماسی مردم بندرعباس علیه ناآرامی های اخیر افزود: دنیا ملت ایران را بهتر می شناسد که این ملت ولایی و انقلابی بوده و دشمنان هیچ غلطتی نمی توانند بکنند.
وی تصریح کرد: روی سخنم به دشمنان نظام و در راس آن آمریکای متجاوز، رژیم صهیونیستی و نوکرشان آل سعود است که شما ملت ایران را خوب نشناخته اید و سیلی های فتنه 88 را که در حماسه 9 دی از مردم خوردید، فراموش کرده و باز به خیابان آمده اید.
امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: فتنه همان فتنه 88 و مردم نیز همان مردم 9 دی هستند و مملکت ما آن زمان یکپارچه علیه شما قیام کرد و اگر باز فتنه و آشوب کنید، باز هم قیام خواهد کرد.
نعیم آبادی اضافه کرد: فتنه گران 88 و فتنه امروز بدانند که مردم ما انقلابی هستند و رهبرشان جز حضرت آیت الله سید علی خامنه ای فرد دیگری نیست.
وی گفت: استکبار جهانی بداند تا قدس را آزاد نکنیم و پایمان را بر گلوی شما نگذاریم، از شما دست بردار نیستیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب بارها نسبت به دشمن شناسی و نفوذ دشمن تاکید داشتند و مردم باید دشمن را بیشتر بشناسند.
وی به آشوب گران و فتنه گران گفت: واقعا خجالت نمی کشید که به فرمان ترامپ رئیس جمهوری آمریکا عمل می کنید و بازگشت به زمان خاندان کثیف پهلوی و دیکتاتور مزدور که به زور چادر را از سر زنان می کشیدند می طلبید؟
نعیم آبادی خطاب به مردم گفت: انصافا سرمایه انقلاب شما مردم هستید و دل رهبر فرزانه انقلاب به شما خوش است.
امام جمعه بندرعباس یاد آور شد: البته مردم هم خواسته ها و مشکلاتی دارند که باید در اولویت باشد و خواسته رهبر فرزانه انقلاب و همه امت حزب الله نیز حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.
در چند روز گذشته پس از اعتراض مال باختگان به چند موسسه مالی و اعتباری و نیز گرانی اقلام اقتصادی، گروهی فرصت طلب بر موج این نا آرامی ها سوار شده و دست به اغتشاش هایی در خیابان ها زدند که در پی آن تخریب اموال عمومی و در مواردی حتی کشته شدن چند نفر از هموطنانمان گزارش شد.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.