به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز چهارشنبه در راهپیمایی محکومیت ناآرامی های اخیر خرم آباد افزود: دشمن جوانان ناآگاه را فریب داده و از احساسات پاک آنها سوء استفاده می کند.
وی با بیان اینکه جبهه استکبار همواره در مقابل جبهه انقلاب بوده است، گفت: جنگ استکبار با انقلاب اسلامی تمام نشدنی است ولی دشمن بداند دولت و ملت در مقابل استکبار ید واحد است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دشمن به صورت موریانه آمده که انقلاب را به دست خودمان متلاشی کند و مردم را در مقابل نظام قرار دهد ولی مردم با بصیرت و پیروی از ولایت ایستادگی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه مردم هشتم و نهم دی سال 88 تیر خلاص را به فتنه گران زدند، اظهار کرد: نا آرامی های اخیر ناچیز بودند و مردم بابصیرت روحیه انقلابی خودرا حفظ کرده و از انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: پیام مردم در این راهپیمایی به دشمن این است که پای انقلاب هستند و دشمن نمی تواند با امت روبرو شود.
وی با بیان اینکه مسئولان باید شکر نعمت ولایت را به جا آوردند، گفت: مسئولان باید فرمانبر مطلق رهبری باشند و قدر مردم را بدانند و به امور آنها توجه کنند.
حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: کسانی که در این نا آرامی ها شرکت کرده اند فتنه زده هستند نه فتنه گر و باید مراقب فریب دشمن باشند.
وی گفت: دشمن بداند در برابر خروش انقلابی مردم کاری از آنان ساخته نیست و اجازه نمی دهیم خون شهیدان پایمال شود.
راهپیمایی محکومیت ناآرامی های اخیر روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در لرستان و دیگر شهرهای این استان برگزار شد.
این راهپیمایی از مصلی الغدیر تا میدان کیو خرم آباد با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد برگزار شد.
به گزارش ایرنا عده ای آشوبگر در روزهای گذشته به بهانه گرانی علاوه بر سر دادن شعارهای ساختارشکن به اموال عمومی و خصوصی آسیب وارد کردند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.