معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در روزهای اخیر به بهانه مشکلات معیشتی مردم دنبال فتنه‌گری هستند که قطعا سرنخ این فتنه‌گری‌ها خارج از کشور و توسط معاندان نظام اسلامی طراحی و در حال اجراست. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین مظفر در تجمع 9 دی مردم اردبیل در مصلی این شهر اظهار کرد: هرچند در کشور ضعف‌ها و مشکلاتی در بخش‌های مدیریتی و اجرایی وجود دارد اما نباید این مسایل داخلی بهانه‌ای باشد تا عده‌ای برای تسویه حساب به میدان آمده و یا به دست عده‌ای فتنه‌گر خارجی در داخل علیه نظام اسلامی فتنه‌ای جدید برپا کنند. 
وی با اشاره به اینکه افراد بابصیرت قطعا راه حق و باطل را شناخته و هرگز گرفتار برخی حرکت‌های احساسی و مقطعی نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: عده‌ای امروز به اسم مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم وارد صحنه شده و به عنوان دلسوز مردم با هیجانات و احساسات مردم بازی می‌کنند به طوری که علیه نظام و مسئولان شعار داده و اقدامات نامطلوبی را انجام می‌دهند در حالی که انتظار می‌رود مسئولان به مسئولیت خطیر خود عمل کرده و بیشتر از این مردم را در تنگناهای اقتصادی قرار ندهند. 
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به داد این مردم بی‌دفاع و محروم برسیم و مسئولان دست از استراحت‌ها و رفاه متعلق به خود دست بردارند، بیان کرد: نباید مدیریت‌ها و عرصه مسئولیت وسیله‌ ارتزاق و یا سوء استفاده قرار گیرد بلکه باید مسئولان ما بدانند که این مسئولیت‌ها امانتی در دست آنهاست و بهتر است از این فرصت مسئولیت برای حمایت از مردم و حل مشکلات آنها استفاده کنند. 
مظفر با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی هر از چندگاهی از نیروهای خودی نیز ضربه خورده و لطمه‌ای به آنها وارد می‌شود، تصریح کرد: آنهایی که تا دیروز حامی مردم و رهبری بودند امروز نمک خورده و نمکدان شکسته‌اند و قطعا مردم مسیر و اهداف آنها را می‌شناسند و قصد همراهی و همسوئی با آنها را ندارند. 
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان گفت: در یوم الله 9 دی مردم به صحنه آمدند وبا دفاع همه‌جانبه از انقلاب و خوار و ذلیل کردن فتنه‌گران برای همیشه به معاندان و دشمنان اعلام کردند که از راه این انقلاب و آرمان اصلی اسلام بازنمی‌گردند. 
مظفر با یادآوری اینکه در انتخابات 88 با تغییر ماهیت عده‌ای به اردوکشی خیابانی و حرکت‌هایی علیه انقلاب و آرمان‌های نظام دست زده و کارناوال‌های تخریبی و تضغیف نظام به راه انداختند اذعان کرد: آنهایی که به طبل آشوب و فتنه‌گری کوبیدند در حقیقت ملت در 9 دی پاسخی قاطع به آنها داد تا حرکت‌ها و اقدامات براندازانه آنها زمینه تغییر حاکمیت اسلامی را به وجود نیاورد. 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه به بهانه تقلب در انتخابات و تغییر آرا عده‌ای سعی کردند تا با نادیده گرفتن اختلاف 11 میلیونی آرا یک حرکت و جریان احساسی و هیجانی به راه‌ اندازند گفت: این افراد اسباب طمع و تیز کردن دشمنان را به آرمان‌های نظام اسلامی فراهم کردند و در صحنه‌ای عجیب 8 ماه کشور را به میدان آشوب و فتنه تبدیل کردند. 
مظفر اظهار کرد: دشمنان نیز با بسیج تمامی امکانات خود اعم از گروه‌های برانداز و همچنین رسانه‌ها و تبلیغات خود وارد صحنه شدند تا به نحوی خود را حامی ملت نشان دهند غافل از اینکه این دشمنان اصلی‌ترین جریان ضدمردمی و نظام اسلامی بودند. 
وی افزود: به رغم بسیج همه امکانات از سوی دشمنان و تحریکات داخلی و برخی حرکت‌های مظلوم‌نمایانه از سوی دشمنان شاهد اهانت به مقدسات دینی به ویژه اهانت به حادثه عاشورا بودیم که مردم با دیدن این صحنه‌ها کاسه صبرشان لبریز شد و به صحنه آمدند تا اجازه ندهند تقلب انتخاباتی بهانه‌ای باشد تا عده‌ای اصل نظام را نشانه بگیرند. 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در چنین روزی بود که کاسه صبر مردم لبریز شد و مردم خداجوی یکپارچه و یکصدا در همه شهرها به صحنه آمدند تا یکبار دیگر طعم تلخ شکست را به کام دشمنان نظام بچشانند. 
مظفر گفت: حماسه 9 دی که مشارکت عموم مردم و پشتیبانی از نظام و ولایت را به همراه داشت به استمرار حرکت‌های فتنه‌گری دشمنان در سال‌های گذشته و حتی سال‌های آینده پایان داد و مردم به این باور و حقیقت رسیدند که در برابر همه فتنه‌گری‌های استکبار باید با بصیرت در صحنه‌ها حاضر شوند و به دشمنان اجازه ظهور و بروز افکار و اندیشه‌های پلیدشان را ندهند. 
وی به تاریخچه فتنه‌گری استکبار جهانی در طول چهار دهه گذشته انقلاب اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران در 14 اسفند با سردمداری بنی‌صدر، 18 تیرماه 78 و سال 88 نتوانستند کاری از پیش ببرند و علیه نظام اسلامی حرکت نامیمونی را انجام دهند. 
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه راه مقابله با فتنه‌ها بصیرت مردم، روشنگری و ژرف‌نگری است بیان کرد: مردم ما باید از سطحی‌نگری و اتکا به برخی افراد برای همیشه پرهیز کنند چرا که راه مقابله با فتنه داشتن همین بصیرتی است که دارای ویژگی‌هایی است. 
مظفر با برشمردن ویژگی‌های بصیرت عقلانی و منطقی ابراز کرد مردم باید شخصیت‌ها را باهم بسنجند و بر محور حق و باطل تصمیم‌گیری کنند چرا که در طول تاریخ انسان‌هایی بوده‌اند که نماز و روزه و عباداتشان پابرجا بود اما در برخی میادین طوری لغزیده‌اند که هرگز نتوانسته‌اند جبهه حق و باطل را از هم تشخیص دهند. 
وی با بیان اینکه عده‌ای گرفتار هوی و هوس شدند و به رغم داشتن سابقه طولانی در همراهی امام خود در مسیر غبارآلود با بی‌بصیرتی روبرو شدند، اضافه کرد: نمونه این افراد را می‌توان در طول تاریخ طلحه و زبیر و برخی فریب‌خوردگان حادثه عاشورا بیان کرد که زمانی همراه امام خود بودند اما به دلیل دنیاگرایی و مال و منال و برخی ظواهر مادی گرفتار بی‌بصیرتی شدند. 
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید مطلق‌گرایی در دستور کار ما باشد بلکه حمایت‌های ما مشروع و با عقل و منطق انجام شود چرا که امکان لغزش افراد در همه صحنه‌ها وجود دارد. 
مظفر شناخت امام و رهبری را از دیگر ویژگی‌های افراد بابصیرت خواند و گفت: این افراد همواره در عبور از گردنه‌ها و توطئه‌های دشمنان به پشتوانه امام و ولایت فقیه دلگرم هستند و همیشه در مسیر حق و حقیقت گام برمی‌دارند و مطیع امام خواهد هستند. 
وی با بیان اینکه دوران مدیریت رهبر معظم انقلاب بسیار سخت‌تر از دوران امام راحل بوده است اظهار کرد: همانطوری که زمان پیامبر (ص) مشکلات و نارسائی‌ها بسیار کمتر از دوران حضرت علی(ع) بود در دوران امام راحل نیز افراد جرات فتنه‌گری نداشتند اما در دوران مدیریت حضرت آقا شاهد هستیم که عده‌ای با فتنه‌گری و مقابله با ارزش‌های اسلامی وارد میدان شده‌اند و با دشمنان این ملت همسو شدند. 
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی دیگر عنصر بصیرت را حضور و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها خواند و بیان کرد: دشمنان نیز می‌دانند حضور این ملت کارساز است چرا که ما امروز به هیچ وجه عنصر دیگری حتی بمب هسته‌ای نیازی نداریم چرا که بمب هسته‌ای ما حضور آگاهانه مردم ما در صحنه‌های مختلف است. 
مظفر ابراز کرد: تا زمانی که مردم در صحنه هستند و از خط امام و ولایت و اسلام پیروی می‌کنند قطعا دشمنان نمی‌توانند به این مردم هجمه‌ای را وارد کنند.  وی حماسه 9 دی را پیوند امت با رهبری و دل سپردن آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمنان در هر مقطعی خلائی ببینند به دنبال فتنه‌گری هستند ولی در دفع این فتنه‌ها باید به عنصر بصیرت، آگاهی و ... مجهزتر باشیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.