سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار داشت:‌ رسانه‌ها می‌توانند پیگیر مشکلات مردم باشند و واقعیت‌ها را نیز بدون تخریب و یا تهدید به صورت واقعی بازتاب دهند.

وی با بیان اینکه کشور در شرایطی قرار دارد و زیر فشارهایی است که این نیاز دیده‌ می‌شود نقاط قوت برجسته شود، افزود: امنیت موجود در کشور بویژه استان کردستان مدیون همکاری مردم و رسانه‌ها با پلیس برای تثبیت و حفظ نظم و آرامش است.

سرهنگ حیدریان با بیان اینکه ما در مجموعه پلیس افتخار می‌کنیم،  خادم مردم هستیم و خود را از مردم دانسته و جدای از آنها نیستیم، اضافه کرد: مردم باید پلیس را در اجرای ماموریت‌های محوله از جمله برخورد با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی کمک کنند.  

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به فعالیت‌های این معاونت گفت: ۹۰ درصد تمام پرونده‌هایی ورودی به کلانتری‌ها از طریق مددکاران و مشاوران حوزه اجتماعی به مصالحه انجامیده و از رفتن آنها به دستگاه قضایی پیشگیری شده است.

سرهنگ حیدریان با بیان اینکه دیدار هفتگی فرمانده انتظامی کردستان و معاونین و روسای پلیس‌ تخصصی استان به صورت مداوم برقرار است، تاکید کرد: هر مشکلی و کمکی که انجام آن در حوزه اختیارات فرماندهی پلیس کردستان باشد در این دیدارها حل می‌شود.

وی یادآور شد: ۷۵ درصد تعداد ملاقات‌های مردمی با فرماندهی انتظامی کردستان در چند ماه اخیر افزایش یافته و در هر ملاقات حدود ۹۰ نفر مراجعه کننده موفق به ملاقات با فرماندهی انتظامی کردستان می‌شوند که این دیدارها و انجام مددکاری‌های اجتماعی از شاخص‌های مردمی بودن پلیس است.

سرهنگ حیدریان ضمن بازدید از تحریریه ایرنا مرکز سنندج، از خبرنگاران این رسانه بخاطر انعکاس دقیق و مستند اخبار حوزه انتظامی تقدیر کرد و افزود: پلیس برای همکاری با اهالی رسانه بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی و اعلام اخطارها،  هشدارها و توصیه های ایمنی به مردم آمادگی کامل دارد.

وی اظهار داشت: انعکاس خدمات و فعالیت های پلیس به مردم بهترین راه برای جلب مشارکت اقشار مختلف در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و امیدواریم به کمک اهالی رسانه مردم را به همراهی و مشارکت بیشتر برای مقابله با ناقصان حقوق عمومی و نظم و امنیت تشویق کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.