بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در حاشیه اجرای طرح نهضت جنگل‌کاری با شعار «نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز»  در حاشیه سد گاوشان کامیاران اظهار داشت: نهضت جنگل‌کاری نشان دهنده عزم و اراده ملی برای توجه به منابع طبیعی به عنوان میراثی گرانبها برای آیندگان است.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا جنگل‌کاری گسترش بسیاری یابد، اضافه کرد: عنایت رهبر معظم انقلاب و اختصاص اعتبارات عمده از صندوق توسعه ملی نشان‌دهنده اهمیت منابع طبیعی است.

استاندار کردستان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه فضای سبز در ورودی شهرها افزود: این برنامه امسال باید حتما شروع شود که با توجه به آلودگی شهری و نقش فضای سبز در ایجاد نشاط، حاشیه شهرها از این نعمت بهره مند شوند البته حمایت‌های لازم در این حوزهها انجام خواهد شد.

مرادنیا به مشکل فاضلاب روستایی در حوزه سدها اشاره و بر حل و فصل آن تاکید کرد و یادآور شد: برخورداری کردستان از نعمت آب و خاک برای تبدیل به استانی سرسبز تنها نیازمند همت بیشتر مسوولان است.

استاندار کردستان از جوامع و مردم محلی خواست تا در حفظ و حراست از منابع طبیعی تلاش کنند تا در آینده در بهره برداری از این منابع و مزایای آنها به عنوان طرح های گردشگری و آبخیزداری بهره مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.