ماموستا جمال کریمی روز دوشنبه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع راهپیمایان بانه اظهار داشت: حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جانی مشت محکمی به سیاست های غلط و کینه توزی استکبار جهانی است.
وی افزود: ۱۳ آبان روز هوشیاری و آگهی نسل جوان و حمایت آنان از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پیام ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی است.
امام جمعه موقت بانه به درخواست‌های مکرر آمریکا برای مذاکره با ایران اشاره کرد و گفت: این درخواست هدفمند بود که با هوشیاری و تدبیر رهبر انقلاب نقش برآب شد.
ماموستا کریمی با بیان اینکه وقایع ۱۳ آبان سند غرور آفرینی و روحیه استکبار ستیری ملت ایران است، اضافه کرد: سه واقعه مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳، برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.
وی اظهار داشت: ۱۳ آبان امسال پیام مهمی برای استکبار داشت که ملت ایران با حفظ وحدت و تبعیت از فرامین رهبری به دشمنان اجازه کوچکترین خیانتی به ملت و خاک کشور نمی‌دهند.
راهپیمایی روز ۱۳ آبان در بانه از چهار راه انقلاب شروع شد و مردم انقلابی این شهر با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.
اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان و مسئولان شهرستان مرزی بانه همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی روز دوشنبه با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید بیعت کردند.
در این مراسم پرچم آمریکا و اسرائیل توسط دانش اموزان بسیجی به آتش کشیده و قطعنامه روز ۱۳ آبان توسط دانش آموز امیر شریفیان قرائت شد.
شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.