به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در سمنان در گفت وگو با ایرنا ابراز داشت: ترامپ تاکنون عظمت ملت ایران و فرزندان رمضان و محرم را به خوبی درک نکرده است .
وی خاطرنشان کرد: استدلال ترامپ آن است که با زورگویی می تواند ملت ایران از صحنه به در کند اما آحاد مردم با حضور باشکوه در صحنه های مختلف توطئه های استکبار جهانی را خنثی می کنند.
چاوشی ادامه داد: اگر جنگ رسانه ای استکبار جهانی نبود، اکنون ترامپ خوارتر از هر زمان دیگر در جهان می شد و آمریکا به واسطه خروج از برجام امروز در جهان منزوی است.
وی تصریح کرد: اراده ملت ایران تمامی توطئه و کارشکنی های استکبار جهانی را خنثی می کند و با اتحاد و همدلی از این مشکلات عبور خواهیم کرد.
استاندار سمنان گفت: جنگ روانی ترامپ به هیچ عنوان به اقتدار ملت ایران آسیب نمی رساند و با همدلی و وحدت می توان استکبار جهانی را به زانو درآورد.
راهپیمایان 13 آبان در پایان این مراسم با صدور قطعنامه ای تاکید کردند: آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و مبارزه با استکبار راهکاری منطقی و خردمندانه در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی است.
13 آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌ آموز نامگذاری شده‌ است، در 13 آبان سال 1357 جمعی از دانش ‌آموزان تهرانی که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند، به شهادت رسیدند.
تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 رویداد دیگری در این روز تاریخ ساز انقلاب اسلامی بود که حاضران در راهپیمایی امروز با این آرمان نیز تجدید پیمان کردند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.