به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، شهرام میرزایی در جلسه ستاد برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان اظهار کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار به سی امین جشنواره تئاتر استانی، ۲۱ گروه نمایشی آثار خود را برای شرکت در این دوره از جشنواره ارسال کردند.

وی ادامه داد: فراخوان سی امین جشنواره تئاتر استانی اردیبهشت ماه امسال در بین گروه های نمایشی اعلام شد و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره، از استقبال گروه های نمایشی و رشد قابل توجه سی امین دوره حکایت دارد.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان گفت: تمامی نمایش هایی که از اول شهریور سال ۹۷ تا اول آبان سال جاری تولید و اجرای عمومی شده باشند، امکان شرکت و حضور در این دوره از جشنواره تئاتر استانی را داشتند.

میرزایی با اشاره به اینکه از تمامی شهرستان‌های استان اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: سنندج با ۹ اثر بیشترین و شهرستان‌های بانه و مریوان هر کدام با یک اثر کمترین مشارکت را در این جشنواره دارند.

وی زمان بازبینی آثار ارسال شده را هشتم تا ۱۵ آبان ماه جاری اعلام کرد و افزود: بعد از بازبینی آثار رسیده، ۸ اثر جواز شرکت در مرحله پایانی جشنواره را به دست خواهند آورد.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان کشف و شناسایی استعدادهای موثر در پیشرفت تئاتر استان، حمایت از گروههای نمایشی جهت تولید آثار ارزشمند و اجرای عمومی در سطح استان و تعامل و همفکری هنرمندان جوان و پیشکسوت را از جمله اهداف این دوره از جشنواره تئاتر استانی برشمرد.

سی امین جشنواره تئاتر استانی کردستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان، در روزهای ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه جاری در راستای اهداف فرهنگی و هنری و تاکید بر تولید آثار ارزشمند مطابق با شان و پیشینه ی درخشان تئاتر در کردستان برگزار می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1283188
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.