مجتبی چقازردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان رفع تصرف با حکم مراجع قضایی و همکاری ماموران انتظامی و یگان حفاظت اراضی این اداره صورت گرفته است.

وی ارزش مالی این میزان زمین رفع تصرف شده را ۱۸ میلیارد ریال علام کرد و افزود: سال گذشته ۵۱ هزار ۹۰۱ متر مربع اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شده و به بیت المال عودت داده شده امار امسال حاکی از رشد ۲۰ درصدی این اقدام است.

چقازردی بازدید مستمر و شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: یگان حفاظت این دستگاه اجرایی با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب می‌ایستاد و از عرصه‌های ملی صیانت می‌کند.
رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران از همه مردم خواست قبل از هر گونه اقدام در خصوص خرید زمین و ملک ابتدا استعلام لازم از بخش املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی بعمل آورند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند در راستای رفع تصرف اراضی ملی راه و شهرسازی را یاری کنند، تاکید کرد: مردم می‌توانند هر گونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۵۵۲۳۵۴۶ به اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.

شهرستان کامیاران با ۱۰۲ هزار نفر جمعیت در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.