مجتبی چقازردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان رفع تصرف در فروردین سال جاری با حکم مراجع قضایی و همکاری ماموران انتظامی و یگان حفاظت اراضی این اداره صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: با دستور و حکم دستگاه قضایی این زمین ها که توسط افراد سودجو در سنوات گذشته تصرف شده بود خلع ید و به وضع سابق برگشته است.
چقازردی بازدید مستمر و شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: یگان حفاظت این دستگاه با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب می ایستاد و از عرصه های ملی صیانت می کند.
رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران از همه مردم خواست قبل از هر گونه اقدام در خصوص خرید زمین و ملک ابتدا استعلام لازم از بخش املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی بعمل آورند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند در راستای رفع تصرف اراضی ملی راه و شهرسازی را یاری کنند، تاکید کرد: مردم می‌توانند هر گونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را از طریق تماس با شماره تلفن 35523546 به اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، سال 97 بیش از 58 هزار متر مربع از اراضی ملی تصرف شده این شهرستان رفع تصرف و آزادسازی شده است.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.