رئیس راه و شهرسازی کامیاران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای امسال آسفالت راه روستایی ۱۷ روستا در این شهرستان آغاز شده که آسفالت راه پنج روستا شامل هفت هزار و ۱۷۰ متر تمام شده است.

مجتبی چقازردی با اشاره به اینکه این پنج روستا شامل سه هزار و ۱۰۰ متر روستای طاء،  هنیمن، ۲ هزار و ۹۰۰ متر دژن، ۳۰۰ متر الک کهنه و ۸۷۰ متر کره‌گل بود، اظهار داشت: عملیات راهسازی هفت مسیر روستایی فارس آباد، کوره دره سفلی، کوره دره علیا، کره گل، دره‌ویان سفلی و دره‌ویان علیا و چرسانه با اعتباری ۱۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: پروژه های دیگر راه روستایی شامل مسیرهای شاهینی - پشاباد، عصرآباد، دژن و طاء - فارس آباد است که در حال حاضر عملیات تسطیح، رگلاژ، خاکبرداری و آسفالت قسمتی از این مسیرها انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران با بیان اینکه میانگین شاخص راه آسفالته روستایی این شهرستان ۴۳ درصد و هفت درصد از میانگین استانی پایین تر است، تاکید کرد: از ۴۱۹ کیلومتر راه روستایی کامیاران در حال حاضر ۱۷۵ کیلومتر آسفالت است.

چقازردی با اشاره به آماده سازی و آسفالت شهرک بعثت الحاقیه فاز یک و فاز ۲ یادآور شد: پروژه خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ مسیرهای اعلام شده از محل اعتبارات غیر عمرانی سازمان ملی زمین و مسکن با برآورد ۱۸ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان تجاری مسکن مهر کامیاران سایت ۲ و سه از مهر سال گذشته آغاز شده و عملیات اجرای فنداسیون، اسکلت، سفت کاری، کاشی و سرامیک آن به اتمام رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران گفت: در حال حاضر پروژه ۶۴ واحدی مسکن مهر ایثارگران کامیاران در مرحله سفت کاری و نازک کاری است و ۴ بلوک از مجموع هشت بلوک آن تحویل اعضا شده است.

وی افزود: گشت یگان حفاظت از اراضی ملی کامیاران با محوریت حفظ و صیانت از اراضی ملی به صورت ۲۴ ساعته برای حفاظت از اراضی و عرصه های دولتی در سطح شهر و روستاها در حال گشت زنی و فعال است.  

چقازردی در خصوص رفع تصرف اراضی ملی در این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۶۰ هزار و ۸۷۲ متر مربع از اراضی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۱ میلیون رفع تصرف شده و به وضع سابق اعاده گردیده است.

وی اضافه کرد: این میزان از اراضی با حکم مراجع قضایی و با پیگیری یگان حفاظت اراضی شهرستان و اداره راه و شهرسازی کامیاران رفع تصرف شده اند.

۷۳۴۹/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.