سیدجمیل احمدی روز سه‌شنبه در جلسه شورای مهارت و فناوری سنندج اظهار داشت: هدف از تدوین این سند انطباق بیش از پیش آموزش‌های مهارتی ارائه شده توسط این اداره کل با نیاز بازار کار و مزیت‌های نسبی هر منطقه است.

وی اضافه کرد: این سند می‌تواند به عنوان یک برنامه‌ریزی میان مدت در راستای تعامل و همگرایی دستگاه های اجرایی مجری ارائه آموزش‌های مهارتی در استان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

احمدی با اشاره به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای افزود: این سازمان به عنوان تنها متولی رسمی ارائه آموزش‌های مهارتی غیر رسمی در سطح کشور در چهار حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر فعالیت می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان یادآورشد: تربیت نیروی متخصص و کارآمد جهت ورود به بازار کار و ارتقاء سطح مهارتی افراد شاغل در بازار کار را از جمله اهداف این سازمان اعلام کرد.

وی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای با رویکرد تلفیق دانش و مهارت و ایجاد نگرش کارآفرینانه سعی در تربیت فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت ورود به بازار کار را دارد.

احمدی اظهارداشت: باید در تدوین سند توسعه آموزش‌های مهارتی با رویکرد محلی و منطقه‌ای در سطح استان به ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی توجه شود و مزیت‌های نسبی هر منطقه و هر شهرستان در تدوین این سند در راستای کارایی آن مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.