مهرداد جهاندیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه ای متولی اشتغال در سطح کلان نیست اما می تواند ظرفیت های زیادی را برای توسعه اشتغال ایجاد کند.
وی افزود: توانمندسازی زنان و آسیب دیدگان اجتماعی از طریق آموزش های مهارتی و ترویج این آموزش ها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی است.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان از ارائه چهار میلیون و 249 هزار و 653 نفر ساعت آموزش های مهارتی در بخش دولتی در سال 96 خبر داد و تصریح کرد: این آموزش ها در خوشه های صنعت، فرهنگ و هنر، خدمات، کشاورزی و فناوری راهبردی در بخش دولتی به متقاضیان ارائه شده است.
جهاندیده افزود: 2 میلیون و 45 هزار و 294 نفر ساعت از این آموزش ها برای بانوان و 2 میلیون و62 هزار و 957 نفر ساعت آن برای آقایان و بیش از 141 هزار نفر ساعت آن به طور مشترک ارائه شده است.
وی اظهار داشت: بیشترین فراوانی متقاضیان این مدت سیستان و بلوچستان در رشته های لوله کشی گاز خانگی و تجاری، بازاریابی، کارآفرینی، خیاط لباس سنتی بلوچی و مانتو دوزی بوده است.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل در سه ماهه امسال 876 هزار و 840 نفر ساعت آموزش معادل 6 هزار و 943 نفر دوره آموزشی به متقاضیان ارائه داده است.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.