سرهنگ مهدی دانشپور روز چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار داشت:‌ فعالیت رسانه‌ها و تلاش‌هایی که در زمینه اطلاع‌رسانی انجام می‌دهند جهادی‌ و در آگاهی بخشی جامعه موثر است.

وی اضافه کرد:‌ رسانه‌ها در همه شرایط برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه کمک حال پلیس بوده‌اند و پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان در بسیاری از امور محوله  برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از ظرفیت رسانه‌ها کمک گرفته است.

سرهنگ دانش‌پور با اشاره به تعامل خوب خبرگزاری ایرنا با پلیس افزود: استان کردستان از نظر جرائم فضای مجازی در میان پنج استان پاک کشور قرار دارد که مطمئنا این شرایط مطلوب بدون همکاری رسانه بدست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه سطح سواد رسانه‌ای جامعه به نسبت تکنولوژی به‌روز نیست از خانواده‌ها خواست به راحتی گوشی تلفن همراه خود را در اختیار فرزندان کم سن خود  قرار ندهند ضمن اینکه اعتماد بیجا، سهل‌انگاری در کنار تنوع، جذابیت و فریبندگی فضای مجازی موجب وقوع جرائم این حوزه می‌شود.

سرهنگ دانشپور یادآور شد: مردم باید به این سطح از آگاهی برسند که فریب ترفندهای کلاهبرداران در فضای مجازی و آگهیهای جذاب را نخورند چون برخی افراد فرصت طلب همه تلاش خود را  بکار گرفته اند تا از عدم آگاهی مردم برای رسیدن به مقاصد خود و کلاهبرداری از آنها اقدام کنند.    

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.