به گزارش ایرنا، فرماندار شمیرانات روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس هدف از اجرای این برنامه را آشنایی نسل جوان با ایثار، فداکاری و چگونگی حفظ کشور از توطئه دشمنان دانست و گفت: وظیفهٔ ما انتقال ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

سیاوش شهریور خطاب به مسئولان شهرستان اظهار داشت: جایگاه شهدا در تمام جوامع جایگاهی رفیع و مقدس است و قداست این هفته باید با فضاسازی مناسب و اقدامات شایسته حفظ شود تا بتوانیم ذره ای از حق سربازان و دلاوران کشور را ادا کنیم.

وی تأکید کرد: شایسته است توجه و احترام به رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانوادهٔ معظم شهدا در اولویت کمک ها و سهمیه هایی که رواج دارد قرار بگیرد گرچه این افراد آبرومند و بدون هیچ توقعی زندگی خود را اداره می کنند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد سوء استفاده گر از فضای مجازی برای تخریب اقشار مختلف استفاده می کنند که در این برهه وظیفهٔ ما برای حفظ شرافت شهدا و رزمندگان بیش از پیش است.

این مقام مسئول همچنین مسئولان را از برگزاری مراسمات تشریفاتی و ولخرجی های بی مورد منع کرد و تأکید کرد: طبع بزرگ این افراد نیز چنین سبکی را نمی پسندد و باید با برنامه ریزی شأن آنها را حفظ کنیم و احترام حقیقی به این قشر را در جامعه زنده نگه داریم.

به گزارش ایرنا، برگزاری نمایشگاه خدماتی در شمال شرقی تهران توسط ۵ ناحیه مقاومت بسیج، تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و ... شاغل در ادارات، زنگ مقاومت در مدارس، دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا، پیاده روی های خانوادگی و برگزاری مسابقات متعدد و... از برنامه های شاخص شهرستان شمیرانات در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/۹۸۹۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.