رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: احساس فساد از خود فساد در جامعه جلو زده است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، مسعود بصیری پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان، اظهار کرد: خبرنگاران همواره در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته و تعطیل شدن هر رسانه، یک صدا است که خاموش می‌شود و این امر مایه تاسف است، اما بیکار شدن خبرنگار از آن هم تاسف‌بارتر است.

 

وی ادامه داد: تمایل داریم مطبوعات کشور درآمد پایدار داشته باشند اما وابستگی آن‌ها به احزاب و دولت موجب می‌شود که اولین حوزه‌ای که قربانی شود، حوزه فرهنگی و رسانه‌ها باشد.

 

بصیری با اشاره به اینکه هزینه اداره رسانه‌ها در مقایسه با سایر هزینه‌ها بسیار کم است، تصریح کرد: امیدواریم مشکل هزینه بالای اداره رسانه‌ها را حل کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه افزود: مقداری از خط مقدم دشمن جلوتر هستیم و امروز وضعیت آرامش در کشور به علت فعالیت رسانه‌های بیگانه کاهش پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به تاثیر رسانه‌های فارسی خارجی در جامعه، اظهار کرد: امروز احساس فساد در جامعه از خود فساد جلوتر زده و این در حالی است که بیش از ۲۵ میلیون خانواده در آمریکا نگران وعده غذایی بعدی خود هستند اما تصوری که از غرب در فضای مجازی ایجاد شده یک جو اغواگرانه است؛ از همین‌رو وظیفه رسانه‌ها ایجاد نشاط و شادمانی در جامعه است.

 

بصیری در ادامه تصریح کرد: در حوزه جریان‌شناسی غرب باید گام‌های جدی‌تری برداشته شود و خود خبرنگاران نیز باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن بتواند ذهن ما را منحرف کند قطعا ناامیدی را برای ما به بار خواهد آورد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.