رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های ستاد تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان در ایام مختلف سال اقدام به اجرای طرح‌های برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا می‌کند.

محمد دره‌وزمی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه‌ها فروش فوق العاده در سطح فروشگاه‌های معتبر طرح ذخیره‌سازی کالا انجام می‌شود، افزود: در آستانه ایام بازگشایی مدارس این سازمان با محوریت و مسئولیت اتاق‌های اصناف استان اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم پائیزه کرده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها طی ۱۰ روز و به شکل شناور از ۲۰ شهریور ماه تا ۱۰ مهر ماه سال جاری به اختیار کمیته راهبردی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی و کالاهای مرتبط با ایام بازگشایی مدارس با ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

دره‌وزمی گفت: کالاهای تنظیم بازار مانند برنج ۱۱۲۱ هندی، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و همچنین کالاهای اساسی کیف و کفش، پوشاک، مواد خوراکی، دفترچه دانش آموزی، نوشت افزار و غیره در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی اظهار داشت:  این نمایشگاه با محوریت اتاق اصناف شهرستان سنندج در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کردستان جنب میدان میوه و تره بار این شهر از عصر روز۲۰ شهریور ماه لغایت ۲۹ شهریور ماه به مدت ۱۰ روز برپا می‌شود و مردم می‌توانند در این چند روز  از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

۹۹۳۶ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.