مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای آغاز اجرای طرح اشتغال فراگیر، کارگروه اشتغال استان  ۳۷۰ طرح به بانک های عامل معرفی شده اند که تا کنون ۲۲۶ طرح موفق به اخذ تسهیلات مورد نیاز خود شده‌اند.

برهان صلواتی اظهار داشت: ۳۷۰ طرح برای ایجاد ۲ هزار و ۱۹۳ اشتغال نیازمند ۴۶۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات بودند که تا کنون ۱۲۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال از این میزان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در ۲۲۷ طرحی که تسهیلات به آنها پرداخت شده است یک هزار و ۳۵۹ فرصت شغلی ایجاد می‎شود.

صلواتی با بیان اینکه قروه با پرداخت ۹۰ میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بالاترین آمار پرداختی را نسبت به سایر شهرستان های استان دارد اضافه کرد: شهرستان بعدی در این راستا دیواندره بوده که تاکنون موفق به پرداخت ۸۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه بانک ملی با پرداخت ۵۷ طرح در این راستا بیشترین میزان عملکرد را داشته است، گفت: بانک سپه نیز تاکنون موفق به پرداخت تسهیلات به ۵۱ طرح، بانک کشاورزی ۴۰ طرح، بانک تجارت ۳۵ طرح، بانک توسعه تعاون ۲۶ طرح، بانک رفاه کارگران ۱۲ طرح و بانک صادارت پنج طرح شده است.

وی حمایت از کارآفرینان را برای رونق تولید و اشتغال ضروری اعلام کرد و افزود: از کارآفرینان در راستای ایجاد فرصت شغلی در بخش‌های مختلف حمایت می‌شود.

۷۳۴۹ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.