رضا نوری روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تاکیدات رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک، در کنار سایر برنامه‌های در دست اقدام، پرداخت تسهیلات به طرح‌های گلخانه را در اولویت

برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

وی  اظهار داشت: تا پایان سال ۹۸ طرح‌های گلخانه‌ای بصورت ویژه مورد پذیرش قرار می‌گیرد  تا از محل اعتبار بند الف تبصره ۱۸ اقدامات لازم بعمل آید.
او با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای پرداخت تسهیلات قراهم شود، افزود: در کنار این اقدام شایسته باید زیرساخت‌های لازم در استان برای صادرات محصولات گلخانه‌ای ایجاد شود و همکاری و جدیت مسئولان در این مورد الزامی است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل همچنین بیان کرد: تاکنون در مجموع ۶۹ طرح با بیش از  ۲۰۹ هکتار زمین برای ایجاد گلخانه با اعتبار ۴۷۰۳ میلیارد ریال به این بانک معرفی شده که پیش‌بینی می‌شود با پرداخت این تسهیلات به این بخش، استان اردبیل عملکرد شاخصی در تولید محصولات گلخانه‌ای داشته باشد.
نوری گفت: اعطای تسهیلات در کمترین زمان ممکن ، احترام به ارباب رجوع ، پیگیری مستمر و مداوم برای فعال‌سازی طرح‌های نیمه‌راکد و راکد و بازدیدهای مستمر از روند پیشرفت کاری طرح‌ها در بانک کشاورزی مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی پرچمدار تمام بانک‌های استان در راه‌اندازی بنگاه‌های کوچک ، متوسط راکد و نیمه‌فعال کشاورزی در استان است، افزود: این بانک دنبال تحقق رونق تولید و اشتغال در

زمینه‌های مختلف است.
۷۱۱۰/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.