مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای اجرای این طرح (سال ۹۶) تاکنون ۲۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب سه هزار و ۱۱۹ طرح در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ شامل ۸۴ درصد مبلغ تخصیص یافته است، اظهار داشت: در این مدت پنج هزار و ۷۳۶ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در مناطق مختلف این استان ایجاد شده است.

صلواتی با اشاره به اینکه تاکنون چهار هزار و ۵۱۸ طرح با ۹ هزار و ۷۴ فرصت شغلی برای دریافت تسهیلات به چهار بانک عامل معرفی شده اند،  اضافه کرد: برای این تعداد طرح چهار هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه هزار و ۱۲۷ طرح در بانک ها مصوب شده است، افزود: برای این میزان طرح ۲ هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که به مرور در حال پرداخت از سوی بانک های عامل است.

صلواتی با بیان اینکه در اجرای این طرح بانک کشاورزی بیشترین میزان پرداختی را به مبلغ یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال دارد، گفت: با این میزان پرداختی ۲ هزار و ۲۳۲ فرصت شغلی مستقیم در ۹۱۷ طرح سرمایه گذاری ایجاد شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: تمام اطلاعات طرح‌های پرداختی با ذکر آدرس، مبلغ پرداختی و عنوان طرح و فعالیت در پرتال اداره کل تعاون استان در دسترس عموم قرار گرفته و مردم می‌توانند به عنوان ناظر طرح‌ها تخلفات را گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف طرح و تسهیلات اقدام شود.

۷۳۴۹/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.