توفیق مفاخری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، خبر، عکس و کاریکاتور از بخش‌های پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان است.

مفاخری اضافه کرد: موضوعات این دوره از جشنواره، آسیب‌های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد و بیکاری، تهدیدها و فرصت‌های مرز، نقش امنیت در تحقق توسعه و توسعه در تحقق امنیت پایدار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مسائل صنفی اصحاب رسانه استان است.

وی یادآور شد: شعار سال (رونق تولید) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان بخش‌های ویژه جشنواره پنجم در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان تاکید کرد:‌ هر متقاضی مجاز است در ۲ بخش شرکت کند و برای هر بخش سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی افزود: آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول بهمن ماه ۹۷ تا ۳۰ آذر ۹۸ در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

مفاخری اضافه کرد: آثار باید در قالب‌ها و موضوعات یادشده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و آثاری که در این قالب‌ها جای نگیرد وارد مرحله داوری نمی‌شود.

وی گفت: گستره جغرافیایی جشنواره، استانی است و تمامی فعالان رسانه‌ای استان کردستان اعم از رسانه‌های مکتوب و مجازی و دیداری و شنیداری و فعالان رسانه‌ای مستقل استان می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

مفاخری یادآور شد: اختتامیه این دوره از جشنواره ۲۰ دی ماه سال‌جاری همزمان با روز قشر بسیج رسانه در سنندج برگزار می‌شود و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان با اشاره به اینکه آثار برتر هر بخش برای مرحله کشوری جشنواره ارسال خواهد شد اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا ۱۵ آذرماه امسال برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: عمق‌بخشی رسانه‌ای، شناسایی رسانه‌ها و خبرنگاران فعال، کمک به پیشبرد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد فضای رقابتی بین فعالان رسانه‌ای و در نهایت، تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران برتر در کردستان از هدف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره در سنندج خیابان شهید بروجردی(چهار دیواری) جنب ساختمان قدیم راهنمایی و رانندگی دفتر روزنامه جوان و یا از طریق پیام‌رسان‌های (تلگرام، سروش، بله و واتساپ» به شماره ۰۹۳۹۳۷۳۰۹۶۰ ارسال کنند.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.