به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در حاشیه ضیافت مهربانی مرکز شیرخوارگاه و خانه نوباوگان شهید ثمین تاب زنجان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بصورت نمونه بحث پیشگیری از طلاق و آموزش های پیش از ازدواج طی اسفند سال گذشته مصوب و ابلاغ شده است و بر این اساس تمام زوجین با مراجعه به دفاتر محضری قبل از ثبت ازدواج بطور اجباری 6 ساعت دوره آموزشی را سپری می کنند.
وی اضافه کرد: طرح یاد شده به وزارت کشور نیز اعلام شده که مورد پذیرش قرار گرفته است و بر این مبنا طرح پیشگیری از اعتیاد نیز بصورت نمونه در این استان اجرایی می شود.
حقیقی افزود: موضوع صیانت از نهاد خانواده نیز از اسفند سال گذشته در استان آغاز شده است و امسال نیز بصورت ویژه پیگیری خواهد شد و مقرر شده در این خصوص از موازی کاری اجتناب و محوریت کارها به ستاد صیانت از خانواده سپرده شود.
وی اظهار داشت: به همت مدیران و خیرین این استان فعالیت های بسیار خوبی در همه حوزه های بهزیستی به ویژه مرکز شیرخوارگاه انجام شده که با وجود ارائه خدمات متعدد، کافی نیست.
حقیقی با بیان اینکه جلسات مناسب سازی محیط برای معلولان باید کارآیی و خروجی لازم را داشته باشد و بر این مبنا همه مدیران با اعتقاد در این راستا گام برمی دارند و نکته مهم این است که عقب ماندگی ها در حوزه مناسب سازی به یکباره جبران نمی شود بلکه به زمان نیاز دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.