محمد امین زاده روز چهار شنبه در جلسه هماهنگی برنامه ریزی مراسم ها و آیین های  هفته دولت با اشاره به خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: این نظام خدمات و اقدامات زیادی در زمینه توسعه و عمران مناطق محروم کشور انجام داده که با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی افزود: هم اکنون تمام روستاهای این شهرستان مرزی از نعمت روشنایی برق و بیش از ۹۸ درصد آنها از نعمت گاز برخوردار شده اند و در خصوص خدمات بهداشت، درمان و راهسازی نیز اقدامات خوبی این مناطق دور افتاده انجام شده است.

امین زاده با اشاره به تبلیغات منفی برخی از رسانه در مورد فساد اداری در کردستان گفت: برخی از رسانه ها به استناد بعضی مسائل غلط اطلاعات و مسائل غیر واقعی در جامعه منتشر می‌کنند که باعث بدبینی مردم به نظام و دولت می‌شود.

سرپرست فرمانداری بانه اظهار داشت: مهمترین دغدغه مسئولان استان تولید و اشتغالزایی بوده که بخش زیادی از تلاش و فعالیت‌های مسئولان در راستای ایجاد اشتغال و تولید است.

رئیس ناحیه گاز بانه نیز در این جلسه گفت: گازرسانی هشت هشت روستا، چهار کوخ و هشت واحد صنعتی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

شیرکو خندانی با بیان اینکه طرح های گازرسانی با حضور مقامات کشوری به بهره برداری می رسد افزود: روستاهای آلی ماکان، سارتکه علیا، گوزله، توکل، تاژان، کوره گوزه، قول استر، گوره دارو کوخ های حمه کوژراو، پاش گوره دار، کانی سارد و قلاگه از نعمت گاز برخوردار می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه بانه نیز گفت: میز خدمت جهادی در مناطق محروم با حضور ادارات خدمات رسان، برگزاری میدان تیر، برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری یادواره شهدای آبروی محلات از جمله برنامه های هفته دولت است.

سرهنگ مصطفی پیرزاد افزود: اهدای ۳۹ فقره جهیزیه به مناسب روز خانواده، دیدار با خانواده شهدای کارمند غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه های هفته دولت است که با همکاری دیگر ادارات مربوطه انجام می شود.

هفته دولت به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ماه سا ۱۳۶۰ و شهادت ۲ یار امام (ره) شهید محمد علی رجایی و محمد جواد با هنر نام گذاری شده که از دوم شهریور آغاز می شود.

شهرستان مرزی با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.