مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ثبت نامه در این کارگاه‌ها که ویژه نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال است با تاکید بر هشت‌ مهارت مثبت روان‌شناختی و با هدف تقویت و توانمندی نوجوانان در حوزه‌ هیجانات و صفات مثبت در کردستان آغاز شد.

 سهیلا شیخی اضافه کرد: در این کارگاه‌ها با بهره‌گیری از گروه روانشناسان و مربیان با تجربه هشت مهارت، امید، خوش‌بینی، شادی و نشاط، خودباوری، جرات مندی، هوش هیجانی، روابط مثبت و معنویت برای نوجوانان آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ مربی در این خصوص در تهران آموزش لازم را دیده‌اند، اظهار داشت: این کارگاه‌ها با رویکرد پیشگیرانه، آینده‌نگر، آگاهی بخشی و به روزرسانی توانمندی مربیان برگزار می‌شود.

شیخی با بیان اینکه ظرفیت هر کارگاه فقط ۱۰ نفر است، افزود: مربیان و نوجوانان شرکت‌کننده در کارگاه‌های مهارت‌های مثبت مطابق با شیوه‌نامه فرآیند اجرایی کانون گواهی‌نامه آموزشی دریافت می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: این کارگاه‌ها در تمام ایام سال در سراسر مراکز استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری هر شهرستان برای شرکت در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

در حال حاضر ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در ۲۰ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می‌بینند.

۷۳۴۹/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.