به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، انجمن هنرهای تجسمی استان کردستان در نظر دارد جهت شناسایی و معرفی هنرمندان تجسمی این استان و همچنین ساماندهی به مجموعه فعالیت های خود در راستای پویایی هنر این استان، رشته های مورد پذیرش در این انجمن را شامل: هنر جدید، حجم و مجسمه، عکس، نقاشی، طراحی، نگارگری، خوشنویسی گرایش های نوین، گرافیک، انیمیشن، کاریکاتور و تصویر سازی اعلام کرد.

شرایط و مقررات عضویت  درانجمن هنرهای تجسمی استان کردستان: ارائه تصویر ۱۰ اثر  (از ارسال آثار بیشتر خودداری فرمایید)، ارائه عکس پرسنلی چهره هنرمند، ارائه تصویر کارت ملی، ارائه تصویر آخرین مدرک  تحصیلی، ارائه تصویر لوح، گواهی شرکت در نمایشگاه و جوایز  حداکثر ۱۰ نسخه، اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره همراه و ایمیل.

لطفا مدارک خود را به ترتیب اعلام شده به شماره  تلگرام ٠٩٣٥٤٠٦١٧٢٨ ارسال نمایید و جهت سهولت در ارسال  و دانلود، سبک بودن  فایلها  رادر نظر داشته باشید.

آخرین مهلت برای عضویت در انجمن و ارائه مدارک  تا ١ مهرماه  ١٣٩٨ خواهد بود.

مدارک و آثار ارسالی در هر رشته هنری توسط شورای کارشناسی آن رشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید، هنرمند به عنوان عضو انجمن هنرهای تجسمی استان کردستان پذیرفته خواهد شد.

به کسانی که فرایند ثبت نامشان تکمیل گردد، کارت عضویت و گواهی  جهت استفاده از خدمات رفاهی (بیمه هنرمندان) و همچنین استفاده از رویدادها و فراخوان های انجمن صادر می گردد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1239902
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.