محمدشریف اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 120 اثر از هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد در رشته های نقاشی، طراحی، کاریکاتور و خوشنویسی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان و عموم مردم قرار می گیرد.
وی افزود: مدت زمان برپایی این نمایشگاه یک هفته بوده و مکان آن نیز نگارخانه حوزه هنری کشور است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایشگاه به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور برپا خواهد شد.
اسلامی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده جمعی از مسئولان کشوری و استانی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه حضور می یابند.
وی ابراز داشت: برپایی این نمایشگاه فرصتی ارزنده برای عرضه تولیدات و توانمندی های هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد و معرفی هر چه بیشتر استان است.
اسلامی گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه هنرهای تجسمی ظرفیت هایی چشمگیر و هنرمندان توانایی دارد.
وی اظهار داشت: مسئولان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد قصد دارند با برگزاری کارگاه های آموزشی و برپایی نمایشگاه به تقویت روزافزون هنرهای تجسمی و حمایت همه جانبه از هنرمندان آن کمک کنند.
هنرهای تجسمی یا بصری هنرهای مبتنی بر حس بینایی شامل نقاشی، مجسمه‌ سازی، طراحی، خوشنویسی، کاریکاتور، عکاسی، گرافیک، سرامیک، صنایع دستی، فیلمسازی و معماری است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.