بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رقابت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور تحت عنوان "جام 6200 شهید استان مرکزی" طی روزهای 11 تا 14 مرداد ماه به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد.

بیش از 350 نفر شرکت کننده به نمایندگی از 19 استان در این رقابت ها حضور داشتند که برای کسب عنوان برتری در رشته تیمی زورخانه ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی با یکدیگر در رشته های مهارت های فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی) در 5 وزن و رقابت های کشتی پهلوانی در 6 وزن به پیکار با یکدیگر رفتند.

تیم کردستان با 22 ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کرد و توانست 13 نشان رنگارنگ را بدست آورد.

در نتایج انفرادی رشته چرخ چمنی، ابوالفضل همیشه زرین، رزگار مرادیان و ایلیا جواهرنفس در اوزان 30 تا 85 کیلوگرم سه نشان برنز را کسب کردند و مهرداد مهردادی در وزن 35 تا 42 کیلوگرم یک نشان نقره و اهورا شریف پوریان در وزن 50 تا 85 کیلوگرم یک نشان برنز رشته سنگ را به خود اختصاص دادند.

در رشته کباده، ابوالفضل همیشه زرین و اهورا شریف پوریان دو نشان برنز را از آن خود کردند و سپهر کرمی نیز نشان نقره رشته میل بازی وزن 42 تا 50 کیلوگرم را کسب کرد.

در بخش کشتی پهلوانی این رقابت ها سپهر کرمی در وزن  42 تا 50 کیلوگرم حریف خود را شکست داد و نشان زرین طلا را به گردن انداخت و اهورا شریف پوریان با کسب جایگاه دوم نشان نقره وزن 60 تا 85 کیلوگرم را تصاحب کرد.

در اوزان 30 تا 42 کیلوگرم این رقابت ها نیز ابوالفضل همیشه زرین، امیر باقری و سهیل فاتحی سه نشان برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند.

گفتنی است، تیم کردستان با مربیگری احسان احمدی، حمیدرضا کردی، سوران الله مرادی و وریا نوری در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1230939
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.