«عابد حقدادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: رقابت های جام نوروز استان مرکزی از 28 اسفندماه جاری آغاز و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی ادامه داد: این مسابقات در سطح 300 روستای این استان برگزار می شود و انتظار می رود که بیش از 100 هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در این رویداد شرکت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: مسابقات جام نوروز این استان در 2 بخش مردان و زنان و در رشته های هفت سنگ، طناب کشی، دال پلان، کشتی با شال، فوتسال، والیبال، فوتبال، دارت و دو و میدانی، وسط بازی، لی لی و پرش با گونی برگزار می شود.
حقدادی اظهار داشت: مسابقات جام نوروز روستایی با هدف استعداد یابی ورزشی، غنی سازی اوقات فراغت، استفاده بهینه از تعطیلات و حفظ و احیای بازی های بومی و محلی تدارک شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 70 هزار ورزشکار در جام نوروز استان مرکزی شرکت کردند، یادآوری کرد: استعدادهای زیادی در این ورزش کشف شده که هم اکنون جذب تیم های مختلف استان شده اند.
مسابقات جام نوروزی بازی های محلی و روستایی با همکاری استانداری استان مرکزی، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاران روستاها، رسانه ها، روسای هیات های ورزشی استان و شهرستان ها برگزار می شود.
795 روستا از یک هزار و 200 روستای استان مرکزی بالای 25 خانوار جمعیت دارند و دارای دهیاری هستند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.