استاندار کردستان تاکید کرد: با توجه به اینکه فصل عمرانی در کردستان تا پایان مهرماه است، احداث چهار هزار و 900 واحد مسکن مهر باقیمانده در استان باید سرعت بگیرد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه(14 مرداد) در شورای مسکن استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر چهار هزار و 900 واحد مسکن مهر در استان کردستان هنوز به بهره برداری نرسیده که باید طی یک برنامه زمان بندی شده تا پایان امسال به اتمام برسند.

وی افزود: 12 میلیارد تومان قرار بود که به بحث آماده سازی و محوطه سازی مسکن مهر استان کردستان کمک شود اما هنوز این مبلغ به دست ما نرسیده است.

استاندار کردستان عنوان کرد: فصل عمرانی در کردستان تا پایان مهرماه است که لازم است هرچه سریعتر پروژه‌های مسکن مهر استان تعیین تکلیف شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: مجموع کل مسکن مهرهای استان کردستان 38 هزار و 700 واحد بوده که تاکنون 33 هزار و 750 واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

محمدصدیق ثابتی افزود: در حال حاضر چهار هزار و 900 واحد آن هنوز آماده بهره برداری نشده است که از این میزان یک هزار و 500 واحد مشکل حقوقی دارند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خود را خواهیم کرد که پروژه‌های باقیمانده تا پایان امسال به بهره برداری برسند و پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: به دلیل شرایط خاص توپوگرافی استان، هزینه تمام شده پروژه‌های عمرانی در این استان بیشتر از استان‌های دیگر است که متناسب با پروژه‌ها اعتبارت لازم برای استان درنظر گرفته نشده است.

شهرام ملکی خاطرنشان کرد: قرار است که چهار مدرسه در شهرهای سنندج، کامیاران و مریوان در راستای پروژه مسکن مهر احداث شود که فرمانداران دوسوم هزینه را تقبل کرده و وزارت راه و شهرسازی نیز یک سوم مابقی را باید پرداخت کند که تاکنون مبلغی اعطا نشده است.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.