دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان روز دوشنبه در نشست کارگروه فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با تولیدکنندگان اظهار داشت:‌ ثبت‌نام در این سامانه به کنترل قاچاق کالا کمک می‌کند و عاملی برای حمایت از تولید و تولیدکنندگان است.

علی خداویسی با بیان اینکه کار تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی و تحریم‌های امروز کاری جهادی است تاکید کرد:‌ برای حمایت از تولیدکننده و تولیدات استان باید به معرفی شرکت‌های تولیدکننده بپردازیم.

وی اضافه کرد:‌ امیدواریم روزی دغدغه‌های تولیدکنندگان برطرف شود و با خیال راحت به تولید کالا بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان هم گفت: لازم است محیط امنی ایجاد شود تا سرمایه‌گذاران در کمترین زمان و با کمترین هزینه به دست مصرف کننده برسانند.

احمد خسروی افزود:‌ سرمایه‌گذاران با وجود این حس امنیت دیگر وارد حوزه دلالی نمی‌شوند و به تولید روی می‌آورند.

وی اضافه کرد: با فرهنگ‌سازی، بهره‌گیری از رسانه‌ها می‌توان این تفکر را جا انداخت که مصرف کالای قاچاق یا خارجی به تولید داخل ضربه می‌زند.

خسروی با اشاره به اینکه دور کردن آفت‌ها از اقتصاد به پویایی آن می‌انجامد اظهار داشت:‌ باید در کنار کشاورزی، گردشکری و بهره‌گیری از موهبت‌های طبیعی باید به توسعه صنعت و تولید هم بپردازیم.

وی تاکید کرد:‌قاچاق به عنوان آفتی به جان اقتصاد ما افتاده است بنابراین با طیب خاطر برای کمک به مقابله با قاچاق کالا پیشگام خواهیم بود.

۶۱۰۸ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.