به گزارش عصر دوشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل فرمانداری تهران، عیسی فرهادی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهران افزود: پایتخت هم مصرف کننده کالای قاچاق است و هم توزیع کننده آن؛ به این دلیل و برغم فاصله زیاد تهران از مرز، این شهرستان کانون کالای قاچاق کشور است.
وی هدف از برگزاری جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهران را هماهنگی بین دستگاه های متولی شهرستان عنوان و تصریح کرد: جلسات این کمیسیون از این به بعد هر یک ماه یکبار برگزار می شود تا با طرح مشکلات بتوان تصمیم عملیاتی گرفت.
به گفته فرهادی، رسوب کالا یکی از مشکلات بخش قاچاق است که در این خصوص باید دستگاه های مسئول به سرعت عمل کنند تا مشکل مرتفع شود.
فرماندار تهران ادامه داد: سازمان تملیکی نیز موظف است که بنابر مصوبه ابلاغی این جلسه با اعلام بازه زمانی مشخص، نسبت به تعیین و تکلیف کالاهای قاچاق ضبط شده اقدام کند.
فرهادی همچنین گفت که تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان تهران برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مسئولند و باید از تمام ظرفیت ها از جمله بیلبوردهای شهری و 4 هزار مسجد سطح پایتخت برای آموزش و فرهنگ سازی شهروندان در استفاده نکردن از کالای قاچاق استفاده کرد.
به گزارش ایرنا، جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهران در یک بازه 3 ساله (94 تا 97) در محل استانداری تشکیل می شد که با تصمیم محمدحسن مقیمی استاندار سابق مقرر شد که جلسات مجددا در فرمانداری و با ریاست شخص فرماندار تشکیل شود.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.