به گزارش ایرنا، محمد نوذری عصر روز یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: سال 97 بیش از 95 درصد مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اجرایی شده است.
وی افزود: طی سال گذشته 250 مورد پرونده قاچاق کالا در بخش های مختلف دارو، دام، مواد خوراکی، کود شیمایی و ...تشکیل شده است.
معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و 390 راس دام قاچاق طی سال 97 در استان کشف شده است، تصریح کرد: سال جاری باید اولویت مبارزه قاچاق در بحث دام، دارو، گندم بیشتر و تشدید شود.
نوذری یادآور شد: افزایش ایست بازرسی ها، تشدید کنترل ها و نظارت، فرهنگ سازی و ... در دستور کار مسئولان استان برای مبارزه قاچاق کالا و ارز قرار گیرد.

** لزوم برخورد جدی با قاچاق دارو در سال 98
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی طی سال 97 بیش از یک هزار و 390 مورد بازرسی در زمینه لوازم بهداشتی، آرایشی و دارویی داشته است، گفت: در مجموع 29 پرونده تخلف در این زمینه تشکیل شده است.
مهتاب شاهماری عنوان کرد: بحث قاچاق دارو در استان طی سال 97 به خوبی کنترل شده ولی با توجه به اختلاف قیمت دارو بیرون از مرز و احتمال قاچاق از کشور به عراق، تشدید بازرسی ها به خصوص در مرز مهران ضروری است.
وی بیان داشت: در سال جاری دانشگاه علوم پزشکی بر نحوه توزیع داروها به داروخانه ها بیشتر نظارت خواهد کرد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.